
Microsoft Advertising Partner vagyunk 2024-ben is
A JabJab Online Marketing 2024-ben is Microsoft Advertising Partner minősítéssel rendelkező digitális ügynökség.
A JabJab Online Marketing 2024-ben is Microsoft Advertising Partner minősítéssel rendelkező digitális ügynökség.
Az EU területén hamarosan kötelezővé váló Google Consent Mode ugyanúgy vonatkozik mobil applikációkra is. Nézzük meg, hogyan és milyen lehetőségeink vannak ezeken a platformokon
A Digital Markets Act miatt Apple az iOS rendszert futtató eszközökön elérhetővé teszi a Safari böngészőtől eltérő böngésző motorok megjelenését az EU területén.
Amellett, hogy a jövőbe tekintünk, érdemes így év elején kicsit vissza is tekinteni az előző évre és összegezni, mi minden történt a Google Ads hirdetések terén.
A „Privacy éve” olyan címke, amit szerintem már legalább 3-4 éve ráaggatunk majd’ minden évre a szakmában, ahogy régen a „Mobil éve” plecsnit. De talán 2024 tényleg a privacy éve.
2024 márciusától, aki továbbra is szeretne közönségeket használni a Google termékeiben, annak kötelezően használnia kell a Consent Mode nevű technikai megoldást
A probléma nem újkeletű, a Google Analytics 4 érkezésével viszont további komplikációk jelentek meg az adatok összehasonlítása közben.
Shortlist-re került kampányunk a Global Search Awards versenyben, amelyben a Metropolitan Egyetem nemzetközi kampányaival indultunk.
Shortlist-re került kampányunk az European Search Awards versenyben, amelyben a Metropolitan Egyetem nemzetközi kampányaival indultunk.
A JabJab Online Marketing 2023-ra megtartotta eddig elért Google Premier Partner és Microsoft Advertising Partner minősítéseit.
Legyen szó performance marketing feladatokról, digitális analitika projektről vagy teljes online stratégia tervezéséről, auditjáról, örömmel segítünk megoldást találni jelenlegi kihívásaira.
Copyright © JabJab Online Marketing – Minden jog fenntartva.
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Cookie tájékoztató | Együttműködés harmadik felekkel