Blog


Remarketing – Használd okosan

Szerző: Dátum: 06:00 Kategória: Adventi Kalendárium 2015 | Nincs hozzászólás

Ahogy a Kereső hirdetések használata, úgy a remarketing is lassan minden cég marketingjének alapvető eszközévé válik. Néha azonban átbillenünk a ló túlsó oldalára, ami már kontraproduktívvá válik. Ne bombázzuk a felhasználókat napi 20-30 megjelenéssel. Próbáljunk időben változó ajánlatot adni (3 napig semmit, utána 4 napig egy tollat, majd a következő 5 napban egy kupont, stb.). Használjuk videóknál történet mesélésre, amikor akár 4-5 videót mutatunk meg a felhasználóknak adott sorrendben. Ismerkedjünk meg olyan rendszerekkel, mint az AdRoll vagy a Perfect Audience. Használjuk a remarketinget okosan, mértékkel és...

tovább olvasom

Hirdess a saját márkádra

Szerző: Dátum: 06:00 Kategória: Adventi Kalendárium 2015 | Nincs hozzászólás

Megoszlanak a vélemények a szakmában arról, hogy kell-e, érdemes-e saját márkanevünkre hirdetni a Keresőben. Mi azt mondjuk, mindenképpen érdemes megpróbálni, de döntsenek a számok! A témáról szóló webináriumunk segíthet a döntésben.

tovább olvasom

Lásd a világot úgy, ahogyan a Vevőid

Szerző: Dátum: 06:00 Kategória: Adventi Kalendárium 2015 | Nincs hozzászólás

Vegyél egy tabletet, egy intelligens szoba hőmérőt, bármit, amit a célcsoportod használ. Kezd el használni a Twittert, a Waze-t, ismerd meg a WhatsApp-ot, esetleg – akár csak egy álprofillal – nézz fel a Tinderre. Néha meglepő dolgok történnek, ha kellően kinyitjuk a világot és rájövünk olyan egyszerű dolgokra, mint az, hogy tableten hogyan kellene másként működnie az oldalnak. Ilyen és hasonló felismerések, új közösségek megismerése hozhat új lendületet...

tovább olvasom

Tesztelj, tesztelj és tesztelj!

Szerző: Dátum: 06:00 Kategória: Adventi Kalendárium 2015 | Nincs hozzászólás

Más tippben is olvashattad már, hogy a sikered nem csak a kampányokon múlik. A weboldalak teszteléséhez általában tudni kell, hol van a gond. Ehhez adhatnak sok adatot és vizualizációt olyan eszközök, mint a HotJar vagy a Crazy Egg és más hasonló szolgáltatások.

tovább olvasom

Felejtsd el a silókat

Szerző: Dátum: 06:00 Kategória: Adventi Kalendárium 2015 | Nincs hozzászólás

Sokan esnek abba a hibába, hogy minden kampány, sőt, minden kulcsszót önálló entitásként kezelnek és nem veszik figyelembe, hogy egy felhasználó általában több keresés, több weboldal látogatás után dönt csak. Vannak persze kivételek, de általában jellemző, hogy az egyes kampányok, az egyes hirdetési hálózatok egy egészet alkotva hoznak sikereket. A kampányok egymást segítő hatásairól webináriumunkon beszéltünk, de érdemes elolvasni a silókról írt elmélkedésünket...

tovább olvasom

Ismerd meg a konkurenseid

Szerző: Dátum: 06:00 Kategória: Adventi Kalendárium 2015 | Nincs hozzászólás

Sokaknak lehet ismerős a történet: minden megy a maga útján, egyszer csak elkezdenek romlani az eredmények. Végig nézel mindent, minden mérés a helyén, minden beállítás jónak tűnik, mégis, valami miatt nem jönnek ugyanazok az eredmények. Sokan elfelejtik nézni a konkurenseket. Egyáltalán, kik a konkurenseid? A Kereső kampányoknál segítünk megnézni, kikkel vagyunk egy terepen, de hogy ők mikor milyen promócióba kezdenek, az már leginkább a Te feladatod. Ha időben észleled, pénzt nyerhetsz vagy éppen spórolhatsz meg...

tovább olvasom

Használd az Analytics kampány címkézését

Szerző: Dátum: 06:00 Kategória: Adventi Kalendárium 2015 | Nincs hozzászólás

Még mindig sokan nem használják minden csatornára, pedig fontos volna. Az Analytics riportok akkor nyernek csak igazán értelmet, ha a megfelelő kampány változók alkalmazásával megfelelően azonosítjuk a fizetett és közösségi forgalmi forrásokat. A témáról részletesen beszéltünk webináriumunkon.

tovább olvasom

“A” kampány valóban jobb mint “B”?

Szerző: Dátum: 06:00 Kategória: Adventi Kalendárium 2015 | Nincs hozzászólás

Néha nehéz eldönteni, hogy a kapott számok szignifikánsan és valóban eltérést jeleznek, vagy még a statisztikai hibahatáron belül vagyunk. Ezért érdemes ellenőrizni A/B teszt szignifikancia eszközzel.

tovább olvasom

Az idő pénz, főleg, ha elég időt hagyunk rá

Szerző: Dátum: 06:00 Kategória: Adventi Kalendárium 2015 | Nincs hozzászólás

Az elmúlt napok statisztikából dönteni sokszor hiba lehet, ha sok konverzió érkezik a előző napok aktivitása után a következő napokban. Egy kampány induláskor sokszor mindenki tűkön ül és várja az első eredményeket, azonban itt nagyon könnyen lehet gyorsan rossz döntést hozni. Bármennyire aggasztó néha, ha nincs eredmény, néha a türelem puszta léte segít, mert amikor már van elég számunk elemezni, jobban meg lehet határozni a következő...

tovább olvasom

CPC árak külföldön – terjeszkedés előtt

Szerző: Dátum: 06:00 Kategória: Adventi Kalendárium 2015 | Nincs hozzászólás

Sokszor láttunk már olyan feltörekvő cégeket, ahol nagy reményekkel indultak (volna) neki a nyugat-európai piacoknak. Van azonban egy fontos bökkenő: a kattintási árak tőlünk nyugatabbra jellemzően drágábbak, mint itthon. Néha nem is kicsit. Ami itthon 30-40 Ft, azt “kint” bőven lehet €1-2. Ez azt is jelenti, hogy combosabb büdzsé kellhet a terjeszkedéshez. Ha ez nem áll rendelkezésünkre, csak a felszínt kaparjuk eleve kódolt kudarccal. Készülj fel előre ezekre a számora a Google saját eszközével: Google Global Market...

tovább olvasom

Pin It on Pinterest