A Microsoft idén is megtartotta a Partner Pulse eseményét, ahol izgalmas fejlesztéseket hozott a Microsoft Ads hirdetések világába. Ebben a blogbejegyzésben összefoglaljuk, hogyan változtathatják meg ezek az újítások a hirdetési stratégiákat és hogyan érhetünk el jobb eredményeket a Microsoft Advertising segítségével.
Nem találkoztál még a Microsoft Ads-el?
A Microsoft Advertising egy átfogó digitális hirdetési platform, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy elérjék célközönségüket a Bing, Yahoo, és más Microsoft hálózatokon keresztül.
Kiemelkedő célzási és optimalizálási eszközökkel rendelkezik, amelyek segítenek a hirdetőknek hatékonyabbá tenni kampányaikat. Az intelligens technológia alkalmazásával, mint például a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás, a platform javítja a hirdetések relevanciáját és teljesítményét. A Microsoft Ads segítségével a márkák növelhetik online láthatóságukat és elérhetik üzleti céljaikat.
A Microsoft Advertising fejlődése, a 2024-es újdonságok:
A Microsoft Advertising folyamatosan fejlődik, hogy még hatékonyabb eszköztárat kínáljon a hirdetők számára. Az Audience Ads és a Performance Max bevezetése csak két példa a platformon elérhető új funkciókra, amelyek segítségével pontosabban célozhatják meg közönségüket a vállalkozások. Igen a Performance Max ismerősen cseng a Google Ads kampányokat ismerőknek. A Microsoft nem szeretné mindenáron feltalálni a spanyolviaszt, ami működik a Google Ads-ban azokat előszeretettel implementálja a rendszerében.
Audience Ads
Az Audience Ads lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy széles körben elérjék célközönségüket az interneten:
A különböző hirdetés és kampány típusokkal a Microsoft igyekszik lefedni a teljes ügyfél utat. Célozhatunk TV készüléken keresztül, vagy Display hálózaton felhasználókat a tölcsérünk bármelyik szakaszában legyen az Awareness – Figyelem » Interest – Érdeklődés » Consideration – Fontolgatás » Intent- Szándék » Evaluation – Értékelés » Purchase – Vásárlás szakasz.
Videó és Connected TV hirdetések
A Microsoft Advertising segítségével elérheted ideális közönségedet videók nézése közben, legyen az online, webes böngészés során, vagy élő illetve igény szerinti tartalom streamelése közben a Connected TV-n. Az intelligens célzásnak és a keresési szándéknak köszönhetően, a platform lehetővé teszi, hogy a legértékesebb közönségeddel a megfelelő üzenettel, a megfelelő időben lépj kapcsolatba, mindezt Microsoft tulajdonságokon, kiadói partnereken és Connected TV-n keresztül, egyszerű használat mellett.
Display hirdetések (még Pilot)
Használd saját display kreatívjaidat, hogy elérd a releváns közönséget a weben, olyan helyeken, mint a Microsoft Start, Microsoft Edge, Outlook és továbbiakon, ezzel növelve márkád tudatosságát. Érj el akár 1 milliárd felhasználót a Microsoft-on keresztül, miközben kihasználod a Microsoft egyedi közönségintelligenciáját és célzás képességeit a megfelelő közönség eléréséhez.
Performance Max ereje (nyílt Béta)
A Microsoft Ads jelenleg a Standard Shopping és a Smart Shopping kampányokat támogatja, de bejelentették, hogy érkezik a Performance Max a Microsoft hálózatára is.
A meghatározott stratégiai célok, eszközök és jelzések megadásával az MI dinamikusan hozza létre és optimalizálja a hirdetéseket az összes Microsoft Advertising felületen a teljesítmény maximalizálása érdekében. Az igényeink alapján hatékonyan éri el a legfontosabb közönségeinket a Microsoft Advertising felületein, miközben kihasználjuk a valós idejű automatizálás erejét a versenytársakkal szemben, a fogyasztói trendekkel lépést tartva és növelve a ROI-t. – áll a Microsoft tájékoztatójában.
Mik ezek a szignálok/jelek és hol használja a rendszer?
Az egyik legfontosabb a megfelelően implementált UET Tag, a javasolt célcsoportok, érdeklődés kategóriák, amelyeket figyelembe vesz a rendszer (nem csak nekik jeleníti meg a hirdetések)
Copilot (korábban Bing Chat)
A Copilot az AI hatalmát hozza a hirdetők kezébe, lehetővé téve számukra, hogy kreatívabb és hatékonyabb hirdetési kampányokat hozzanak létre. Ez a technológia új szintre emeli a hirdetési szövegek és a célzás finomhangolását.
Milyen hirdetések jelenhetnek meg a Copilot-ban?
Az AI-chat segítségével a hirdetéseket sokkal jobban illeszkednek a felhasználói élménybe, mélyebb beszélgetési elköteleződést eredményezve, ami gazdagabb megértést nyújt a keresési szándékról és zökkenőmentes, releváns hirdetési élményeket biztosít a felhasználóknak. Ez az új technológia lehetőségei még csak most várnak felfedezésre. Ígéretes új lehetőségeket kínál a fogyasztóknak de a hirdetők számára is nagy lehetőséget jelent, hogy könnyedén bővítsék elérésüket szélesebb közönséghez.
A 2024-es évben a Microsoft Advertising továbbra is innovatív fejlesztésekkel bővíti a hirdetők eszköztárát, mint a Performance Max és Audience Ads bevezetése, ami a hirdetések hatékonyabb célzását teszi lehetővé a Microsoft platformjain és partneroldalain. A Copilot, Microsoft AI-alapú megoldása, még személyre szabottabbá teszi a hirdetéseket, és segít a márkáknak jobban illeszkedni a fogyasztói élménybe, új szintre emelve a keresési szándék megértését és a hirdetések relevanciáját. A platform lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy hatékonyabban érjék el és növeljék elérésüket a Microsoft Advertising felületein keresztül.
Kipróbálnád a Microsoft Ads kampányait? Segítünk!
Microsoft Advertising Partner ügynökség vagyunk
A JabJab Online Marketing a Microsoft által fenntartott ügynökségi partner programban minősített ügynökség, kampánykezelőink örömmel segítenek ennek a hirdetési rendszernek a felfedezésében is.