Marketing Diamond 2023

Marketing Diamond díjat kapott a JabJab Online Marketing

Tartalomjegyzék

A tavalyi siker után 2024-ben is sikeresen szerepeltünk a Marketing Diamond versenyen.

Marketing Diamond díj átvétele

UniYou – Hogyan építs szerethető brandet a Z generáció számára?

Az UniYou egy rendkívül telített piacra lépett be 2023-ban, hiszen a diákszövetkezetek már meglehetősen megszilárdult rendszerben működnek együtt a munkaadókkal. Jellemzően munkáltatói és munkavállalói oldalról is megvan a kialakult módja a diákmunka gyakorlatba ültetésének.

A Z és millenial generációk megjelenésével azonban ez a rendszer is új kihívásokkal néz szembe. Ők az első olyan generáció, amely nem ismeri az internet előtti világot. Világlátásuk, életcéljaik sok esetben különböznek a korábbi nemzedékektől. Erre a megváltozott helyzetre nyújt megoldást az UniYou digitális iskolaszövetkezet mind a két szereplőnek.

A célcsoport a márka bevezetésekor egyaránt a munkaadói (B2B) és a munkavállalói (B2C Z generációs fókusszal) réteg is. Tehát a kampány célja volt érni úgy a diákokat, mint a munkaadók szélesebb körét, a KKV szektortól egészen a multinacionális cégekig. A kampány korai szakaszában jóval nagyobb hangsúlyt kapott a diákok elérése, hiszen egy meglévő adatbázis ígéretével tudtunk hatásos üzeneteket és értéket bemutató kampányt prezentálni a B2B szektor számára.

Marketing Diamond 2023

Rossmann – Babás újdonságok

A Rossmann Magyarország az egyik legdinamikusabban fejlődő és legsikeresebb drogéria lánc Magyarországon. 2012-ben indította el Online Drogériáját folyamatosan bővülő termékekkel és országos kiszállítással, valamint a Rossmanó babaprogrammal, mely azóta is hatalmas népszerűségnek örvend a kismamák körében. Az elmúlt években többszázezer kismama használta ki a programban rejlő lehetőségeteket.

A kismamák az egyik jelentős célcsoport, melyben fokozottan elkötelezett a vállalat.

A márkaépítésben fontos szempont volt, hogy egy jól megkülönböztethető, szerethető és kötődést kiváltó brand-et hozzunk létre. Ehhez a legfontosabb eszközünk a storytelling volt. A márka bevezetéskor egy összefüggő történetszálat bemutató videós kampányt tervezünk.

The Team Rocks!

Ezen a felületen is szeretnénk kifejezni köszönetünket és büszkeségünket a JabJab csapata iránt. Komoly munka és elhivatottság van minden projektben, amit ezek a díjak igazolnak vissza az ügyfelek elégedett üzenetei mellett.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink