European Search Awards 2024

European Search Awards – Shortlist-en a JabJab 2024-ben is

Tartalomjegyzék

Shortlist-re került kampányunk az European Search Awards 2024 versenyben: idén az UniYou márkabevezető kampányával kerültünk a nyerésre esélyesek közé.

Az European Search Awards versenyről

Az European Search Awards egy 2013-ban alapított verseny, ahol mind a 44 európai országból érkeznek nevezések PPC, SEO és Content Marketing témában. A verseny során számos aspektusból vizsgálják a pályaművek alkalmasságát, a bírák mind szakértők, akik így az eredmények és a komplexitás alapján döntik el, kik jutnak tovább az ún. shortlist-en.

Tavaly is bekerültünk a legjobb versenyzők közé, akkor a Metropolitan Egyetem nemzetközi kampányával.

Új generáció – Új megoldások

Az UniYou egy rendkívül telített piacra lépett be 2023-ban, hiszen a diákszövetkezetek már meglehetősen megszilárdult rendszerben működnek együtt a munkaadókkal. Jellemzően munkáltatói és munkavállalói oldalról is megvan a kialakult módja a diákmunka gyakorlatba ültetésének. A Z és millenial generációk megjelenésével azonban ez a rendszer is új kihívásokkal néz szembe. Ők az első olyan generáció, amely nem ismeri az internet előtti világot. Világlátásuk, életcéljaik sok esetben különböznek a korábbi nemzedékektől. Erre a megváltozott helyzetre nyújt megoldást az UniYou digitális iskolaszövetkezet mind a két szereplőnek.

A tervezéstől a megvalósításig

A márkaépítésben fontos szempont volt, hogy egy jól megkülönböztethető, szerethető és kötődést kiváltó brand-et hozzunk létre. Ehhez a legfontosabb eszközünk a storytelling volt. A márka bevezetéskor egy összefüggő történetszálat bemutató videós kampányt tervezünk.

Képes kreatívokat használtunk, többféle verzióban. A mixben szerepeltek az embereket mutató kreatívok mellett USP-ket felsoroló, szöveges tartalommal ellátott képek is.

Az eredetileg tervezett célszámok kétszeresét sikerült elérnünk, a szegmentált kommunikációnak köszönhetően magasabb átkattintási arányokat és konverziós arányt tapasztaltunk.

Csapatmunka volt

A kampány – mint sok más ügyfelünknél is – igazi csapatmunka volt, innen is köszönjük Gárdai Balázs, Illyés Bálint és Geiger Csaba beletett energiát és szakértelmét!

Egy lépésre a győzelemtől

A versenyt persze még nem nyertük meg, de már az is önmagában fontos siker számunkra, hogy bekerültünk egy válogatott körbe, ahol magyar ügynökség csak elvétve látható a listán.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink