Aquaticum Debrecen

Az Aquaticum Debrecen egy fürdő és szállodakomplexum, mely weboldalán nemcsak online szobafoglalást, de 2020-től online fürdőjegyvásárlást is lehetővé tesz.

A kampányokat „házon belül” kezelik az Aquaticum marketingesei, s mi támogatjuk meg ezt a mérési rendszer minden „jóságával” az elvárásaikkal összhangban. Az évek alatt többek között számos Google Analytics mérést, Google Tag Manager és Measurement Protocol beállítást, Cross device tracking mérést végeztünk el, Google Data Studio riportokat készítettünk, s mivel mind a szobafoglalási motort, mind a fürdőjegyvásárlási engine-t folyamatosan fejlesztik, így mi is követjük ezt mérési fronton.

Ha az ember igazán meg akarja találni, hogy mely ügynökség szolgálja legjobban az online marketing stratégiai céljait akkor különböző volumenű és témájú előadásokon, képzéseken vesz részt, szakmai csoportokba kutakodik, ismerősök ajánlásait figyelembe veszi, s próbálja megtalálni. Nálunk ezek alapján minden szál a JabJab-hoz vezetett. Volt tehát egy jó benyomás, de a puding próbája mégiscsak az evés. Túl az első tesztelésen, az elmúlt 3-4 évben számos mérési projektben dolgoztunk és dolgozunk együtt és hozzák mind szakmailag, mind emberileg az a maximumot, amit ügyfélként elképzelsz. Meg kell még említsük, hogy időről időre képzéseken is részt veszünk náluk, amit a JabJab COO-ja tart és hát nemcsak szakmailag kapunk nagyszerű inputot, de showműsornak sem utolsó. Köszönjük JabJab!

Csire Sándor – online marketing menedzser