A Budapesti Metropolitan Egyetem Magyarország legnagyobb magánegyeteme, akikkel már évről évre együtt dolgozunk. Feladatunk, hogy a Szakirányú Továbbképzéseikre (másoddiplomás képzéseik) új jelentkezőket hozzunk performance hirdetések segítéségével. Minden kampányidőszakot stratégiai tervezéssel kezdünk az összes induló szak esetében.
Ez különösen fontos, mivel minden szak eltérő célközönséggel rendelkezik és eltérő kommunikációt igényelnek. Mellette fontos, hogy megfelelő célzásokkal olyan érdeklődőket találjunk akik relevánsak az egyes képzés szempontjából és minél hatékonyabban zárjuk ki azokat, akik az első jelek dacára mégis csak inkább nézelődőként jelennek meg az oldalon.
A hirdetések mellett segítettünk az egész weboldaluk haladó Google Analytics mérések beállításában is, amellyel még mélyebben tudják megérteni a felhasználók viselkedését és ezzel komolyabb üzleti döntéseket tudnak meghozni.