Az Ingatlan.com hirdetéseinek elkészítése nagy kihívás volt számunkra. Egy több százezres adatbázissal rendelkező oldal hirdetéseit kezelni nem mindennapi feladat, ráadásul a téma erősen szezonális.
Már azelőtt futottak Google Ads hirdetések, hogy mi átvettük a fiókjukat.
Első dolgunk volt kidolgozni egy fenntartható frissítési megoldást, amivel biztosítható, hogy a munkánk nem abból fog állni, hogy napi 8 órában kapcsolgatjuk a fiókban, mely településeket kell éppen hirdetni és melyiket nem.
Több Google Ads Scriptet is írtunk nekik, amelynek segítségével az új települések, új ingatlan típusokhoz tartozó hirdetések létrehozása ma már teljesen automatizált és ma is azon dolgozunk, hogy egy ekkora méretű fiókban a megfelelő dashboard-okat hozzuk létre annak érdekében, hogy azonnal észlelni lehessen annak bármelyik pontján a problémát.
Viszonteladók vagyunk Google Analytics 360 termékre, digitális analitika témában rendszeresen tanácsot adunk nekik.