Szöveges hirdetéseink banner jellegű megjelenéssel a Google Display Hálózaton

Dátum: 2015. 08. 07.


Ha már hirdetünk a Google Display Hálózaton, de mondjuk csak szöveges hirdetésekkel, további hasznos megjelenéseink lehetnek a most bejelentett újdonsággal, amely a szöveges hirdetések és a hirdetett cég Google-nél elérhető infói alapján egy kvázi banneres megjelenést generál.

Banner szerű szöveges hirdetések a Display Hálózaton

A lényeg itt annyi, hogy a szöveges hirdetéseket tördelik újra úgy, hogy megnézik a céghez kapcsolódó YouTube és/vagy Google+ jelenlétet és az oda feltöltött logót, grafikai elemeket és ehhez igazodva készítenek egy színben passzoló megjelenést, aminél felhasználják a korábban ezekre a felületekre feltöltött logót is.

Ez a formátum azért is fontos, mert abból a szempontból is hibrid, hogy mikor jelenhet meg: AdSense hirdetők eldönthetik, hogy weboldalukon csak szöveges vagy csak banner hirdetések jelenhetnek-e meg, esetleg mindkét formátumot engedélyezik. Ez az új megjelenési forma mindkettőre igaz, így ha nincs mondjuk bannerünk, máris megjelenhetünk olyan weboldalakon is, ahol csak banneres megjelenést engedélyeztek, miközben nem veszítjük el azon hirdetési helyeket sem, ahol csak szöveges hirdetések jelenhetnek meg.

Tetszett?

Ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, kollégáidnak:

 

Ha szeretnél még több ilyet, akkor lájkold Facebook oldalunkat, iratkozz fel YouTube csatornánkra és RSS csatornánkra!

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Pin It on Pinterest

Szöveges hirdetéseink banner jellegű megjelenéssel a Google Display Hálóza…