Szöveges hirdetéseink banner jellegű megjelenéssel a Google Display Hálózaton

Tartalomjegyzék

Ha már hirdetünk a Google Display Hálózaton, de mondjuk csak szöveges hirdetésekkel, további hasznos megjelenéseink lehetnek a most bejelentett újdonsággal, amely a szöveges hirdetések és a hirdetett cég Google-nél elérhető infói alapján egy kvázi banneres megjelenést generál.

Banner szerű szöveges hirdetések a Display Hálózaton

A lényeg itt annyi, hogy a szöveges hirdetéseket tördelik újra úgy, hogy megnézik a céghez kapcsolódó YouTube és/vagy Google+ jelenlétet és az oda feltöltött logót, grafikai elemeket és ehhez igazodva készítenek egy színben passzoló megjelenést, aminél felhasználják a korábban ezekre a felületekre feltöltött logót is.

Ez a formátum azért is fontos, mert abból a szempontból is hibrid, hogy mikor jelenhet meg: AdSense hirdetők eldönthetik, hogy weboldalukon csak szöveges vagy csak banner hirdetések jelenhetnek-e meg, esetleg mindkét formátumot engedélyezik. Ez az új megjelenési forma mindkettőre igaz, így ha nincs mondjuk bannerünk, máris megjelenhetünk olyan weboldalakon is, ahol csak banneres megjelenést engedélyeztek, miközben nem veszítjük el azon hirdetési helyeket sem, ahol csak szöveges hirdetések jelenhetnek meg.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink