Ha már hirdetünk a Google Display Hálózaton, de mondjuk csak szöveges hirdetésekkel, további hasznos megjelenéseink lehetnek a most bejelentett újdonsággal, amely a szöveges hirdetések és a hirdetett cég Google-nél elérhető infói alapján egy kvázi banneres megjelenést generál.
A lényeg itt annyi, hogy a szöveges hirdetéseket tördelik újra úgy, hogy megnézik a céghez kapcsolódó YouTube és/vagy Google+ jelenlétet és az oda feltöltött logót, grafikai elemeket és ehhez igazodva készítenek egy színben passzoló megjelenést, aminél felhasználják a korábban ezekre a felületekre feltöltött logót is.
Ez a formátum azért is fontos, mert abból a szempontból is hibrid, hogy mikor jelenhet meg: AdSense hirdetők eldönthetik, hogy weboldalukon csak szöveges vagy csak banner hirdetések jelenhetnek-e meg, esetleg mindkét formátumot engedélyezik. Ez az új megjelenési forma mindkettőre igaz, így ha nincs mondjuk bannerünk, máris megjelenhetünk olyan weboldalakon is, ahol csak banneres megjelenést engedélyeztek, miközben nem veszítjük el azon hirdetési helyeket sem, ahol csak szöveges hirdetések jelenhetnek meg.