(Pici sales post következik)
Nagy örömünkre szolgál, hogy bejelenthetjük: a JabJab Online Marketing független hazai ügynökségként az országban elsőként lett DoubleClick Search partner.
Hogy mit is jelent ez?
A DoubleClick-et a Google vásárolta fel évekkel ezelőtt, számos prémium eszközt és szolgáltatást kínál első sorban nagyvállalati ügyfeleknek. A DoubleClick Search ennek a portfóliónak a része, segítségével olyan előnyökhöz juthatunk, amelyet itthon eddig csak nagyobb, nemzetközi háttérrel is rendelkező ügynökségek tudtak nyújtani ügyfeleik számára.
- Nemzetközi kampányok során, ha hirdetünk például a Microsoft féle Bing Ads-ben, vagy a Yahoo Japan, esetleg a Baidu keresőben, a DoubleClick Search segítségével összefoghatjuk ezen kereső kampányokat és egy helyen kezelhetjük, optimalizálhatjuk őket
- Az összefűzésnek köszönhetően deduplikálhatjuk a konverziókat az egyes csatornák között, oda kerül minden konverzió, ahol keletkezett
- … ugyanakkor jól áttekinthető minden csatorna hatás, értékelhetjük a konverziót megelőző látogatásokat is
- Az attribúciós modelleket itt nem csak megnézhetjük, de alkalmazhatjuk is a kampányok működése során. A rendszer licit rendszere képes figyelembe venni és értékelni, ha egy kulcsszó ugyan kevés közvetlen konverziót hoz, de fontos szerepet játszik más kulcsszavak konverziós eredményeiben
A DoubleClick Search-ről és annak lehetőségeiről tartottunk egy bemutató napot a Google Grundon október közepén:
Ha Téged is érdekel az eszköz, vedd fel velünk a kapcsolatot és kezdjünk el beszélgetni róla.
(Note: ahogy írtuk is, a DoubleClick Search első sorban egy prémium termék, használatának a mi munkadíjainkon felül további költsége van a Google felé. Ez azonban itt is jól kalkulálható, de kérlek már az elején vedd figyelembe, hogy a használata többlet költséggel jár)