Google Tag Manager tanfolyamot tartottunk

Tartalomjegyzék

Ismét megrendeztük azt a két napos képzést, amellyel 2014 tavasszal jelentkeztünk először.

Google Tag Manager tanfolyam 2015

A Google Tag Manager használata három évvel az elindulása után is még mindig nem ért el kimagasló szintet, bár mintha lenne némi gyorsulás az elterjedtségében egyes statisztikák szerint. Összehasonlítva a Google Analytics számaival azonban még mindig egyfajta new technology szerepet tölt be.

Ez mondjuk talán nem is véletlen, a Google Tag Manager használata csak a pár hónappal ezelőtti felhasználói felület csere óta mondható felhasználó barátnak. Addig is igyekeztek olyan eszközöket adni a felhasználóknak, amivel kóder hajlam nélkül is összerakható pár egyszerűbb feladat, de igazán csak nyár eleje óta mondható el róla, hogy ügyes méréseket lehet összelegózni segítségével.

Ezen az arányon szerettünk volna változtatni, amikor tavaly összeraktunk egy két napos képzést, ahol teljesen az alapoktól mentünk el a nagyon haladó praktikákig, ezt a tudásanyagot frissítettük fel az elmúlt ~másfél év újdonságaival.

Az első napon sok hasznos lehetőséget vettünk át nagyon minimális programozói ismerettel, ott is inkább csak fekete dobozként tekintettünk pár olyan elemre, aminek megértéséhez már kell némi JavaScript ismeret. A második napon viszont szintet léptünk, felnyitottuk a motorháztetőt és szinte csavaronként néztük meg, mi hogyan működik, mire kell figyelnünk fejlesztői szemmel, milyen lépéseken kell keresztül menni a Google Tag Manager bevezetése során.

Akik esetleg most nem tudtak jönni, azok se csüggedjenek: egyrészt van egy rövid összefoglaló videónk a termékről, amit YouTube csatornánkon mindenki ingyenesen megtekinthet, másrészt szeretnénk folytatni, így jövőre valószínűleg újra elővesszük a témát.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink