Minősített Google Analytics cég lettünk

Akik már régebb óta követik a blogot, tudják, hogy igyekszünk nagyon ritkán fényezni önnön magunkat és inkább megpróbálunk olyan témákban publikálni, amivel másnap mindenki picit okosabban ülhet neki a kampányainak és méréseinek.

Na ez most nem ilyen post 🙂

Minősített Google Analytics partner cég lettünk

Nagy büszkeséggel tölt el minket ugyanis, hogy múlt héten megszereztünk egy olyan hivatalos Google minősítést, amit itthon velünk együtt még mindig csak 3 cég birtokol és világ szinten sem osztják olyan tempóban, mint más Google minősítéseket: minősített Google Analytics partner ügynökség lettünk!

Na de mi ér egy ilyen bejelentés „elsőzés” nélkül, szóval nézzük meg, hogy innen el tudunk-e jutni egy vaskos „én én én” felkiáltásig:

A második olyan ügynökség vagyunk az országban, amely a hirdetési rendszerekkel kapcsolatos Google Partner minősítéssel ÉS a digitális analitikával kapcsolatos Google Analytics Certified Partner minősítéssel is rendelkezik, éééééés, tátátátáááá: az egyetlen független, magyar gyökerű ügynökség, aki emellett a DoubleClick Search prémium termékét is kínálja ügyfeleinek (homlok letöröl, levegő kifúj).

Mit is jelent ez a minősítés?

A Google Analytics használatával kapcsolatban elérhető egy ingyenes vizsga a Google Partners rendszerén belül. Ezt a vizsgát ma már egyre többen szerzik meg, mi magunk is oktatjuk a témát a Google Partner Akadémián, ahol pont az a cél, hogy ezt az egyéni képesítést itthon minél többen szerezzék meg.

Ez azonban bizonyos értelemben még „csak” az út kezdete, az itt megszerzett ismeretekkel nagyon sok érdekes és hasznos elemzésünk lehet ügyfeleink, cégeink felé.

Innen tovább haladva készíthetünk olyan méréseket, amelyekkel sokkal többet tudhatunk meg egy-egy weboldal, mobil applikáció vagy más internetképes eszköz felhasználóiról. Ehhez már nem elég egy ember, jellemzően egy komolyabb csapat összetett munkája szükséges, ahol az egész technikai megvalósulását lehet támogatni, majd az így kinyert adatokat elemezve lehet olyan elemzéseket készíteni, amelyek akár komoly üzleti döntéseket is megalapozhatnak.

A minősítési eljárás során be kell mutatni több olyan projektet is, ahol ilyen komplex megoldást szállítottunk és azt is, hogy ezzel kimutatható eredményt értünk el a cég üzletmenetében. Ezután egy személyes interjú keretében ismerkednek meg a céggel, a csapat felépítésével és döntik el azt, hogy a beadott projektek és az interjún adott válaszok alapján kiérdemli-e a cég a minősített logót.

A most elnyert minősítés tehát az egyénen túl magát az ügynökséget, a csapatot élteti, ezért innen is szeretnénk nagy pacsit küldeni a JabJab Online Marketing minden tagjának, akik nélkül ez a plecsni nem gyütt vóna össze.

Akkor most mi változik?

Alapvetően semmi és mégis minden 🙂

Nem változik a szolgáltatásaink palettája, továbbra is specialistákból álló csapat vagyunk: prémium performancia kampányokkal és most már a Google által is elismert digitális analitika szolgáltatással szeretnénk ügyfeleink sikereit támogatni.

Emellett szeretnék folytatni a tavaly megkezdett oktatási vonalat: idén sajnos kevésbé volt időnk blogolni, ahogy a webináriumainkat is hiányolták már többen is. Ezekkel is igyekszünk visszatérni, mert már előkészítés alatt van pár téma, amiről mindenképpen szeretnénk mesélni Nektek.

No, ennyit az önfényezésről, ha netán itt a cikk alatt valamelyik megosztás és ajánlás funkcióval kifejezed Te is, hogy velünk együtt örülsz, akkor mi is még jobban fogunk örülni… 🙂

Folytatása következik…

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink