Nyílt webinárium: kampányok mérése az AdWords-ön túl

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Webináriumainknál általában az a bevett lépéssor, hogy az élő közvetítést azok tekinthetik meg, akik feliratkoznak arra a hírlevélre, amiben ki szoktuk küldeni a YouTube közvetítés linkjét. Az idei utolsó webináriumnál most teszünk egy kivételt: nézd meg Te is és Te is, Te pedig aztán mindenképpen ott a háttérben! 🙂

Hogyan tudod megnézni?

Nos, alább beágyazunk egy YouTube videót, ezen fog elindulni ma 10:00-kor a közvetítés. Ha netán ezt a bejegyzést később olvasod, akkor pedig már a felvételt láthatod ugyanitt.

Amennyiben bármi kérdé merülne fel az elhangzottakkal kapcsolatban, tedd fel bátran, leginkább a YouTube videó alatti comment részen!

Ha pedig érdekelnek ilyen és hasonló tartalmú közvetítések, iratkozz fel, hogy jövőre se maradj le az érdekességekről.

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink