Az idő pénz, főleg, ha elég időt hagyunk rá

Dátum: 2015. 12. 14.


Az elmúlt napok statisztikából dönteni sokszor hiba lehet, ha sok konverzió érkezik a előző napok aktivitása után a következő napokban. Egy kampány induláskor sokszor mindenki tűkön ül és várja az első eredményeket, azonban itt nagyon könnyen lehet gyorsan rossz döntést hozni. Bármennyire aggasztó néha, ha nincs eredmény, néha a türelem puszta léte segít, mert amikor már van elég számunk elemezni, jobban meg lehet határozni a következő lépést.

Tetszett?

Ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, kollégáidnak:

 

Ha szeretnél még több ilyet, akkor lájkold Facebook oldalunkat, iratkozz fel YouTube csatornánkra és RSS csatornánkra!

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Pin It on Pinterest

Az idő pénz, főleg, ha elég időt hagyunk rá