Az idő pénz, főleg, ha elég időt hagyunk rá

Tartalomjegyzék

Az elmúlt napok statisztikából dönteni sokszor hiba lehet, ha sok konverzió érkezik a előző napok aktivitása után a következő napokban. Egy kampány induláskor sokszor mindenki tűkön ül és várja az első eredményeket, azonban itt nagyon könnyen lehet gyorsan rossz döntést hozni. Bármennyire aggasztó néha, ha nincs eredmény, néha a türelem puszta léte segít, mert amikor már van elég számunk elemezni, jobban meg lehet határozni a következő lépést.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink