Az idő pénz, főleg, ha elég időt hagyunk rá

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Az elmúlt napok statisztikából dönteni sokszor hiba lehet, ha sok konverzió érkezik a előző napok aktivitása után a következő napokban. Egy kampány induláskor sokszor mindenki tűkön ül és várja az első eredményeket, azonban itt nagyon könnyen lehet gyorsan rossz döntést hozni. Bármennyire aggasztó néha, ha nincs eredmény, néha a türelem puszta léte segít, mert amikor már van elég számunk elemezni, jobban meg lehet határozni a következő lépést.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink