Fuss neki (még egyszer) a Display Hálózatnak

Dátum: 2015. 12. 01.


Amikor valaki AdWordsben hirdet, triviálisan a Kereső hirdetésekkel indul. A Display Hálózat lehetőségei jellemzően kimaradnak, pedig nem egy kampányunkban jobb eredményeket értünk el innen, mint a Keresőből. A lehetőségek száma itt jóval nagyobb, számos témában sokkal nagyobb elérésünk lehet, de az is igaz, hogy kellő odafigyelés nélkül könnyen zsákutcává válhat.

Tetszett?

Ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, kollégáidnak:

 

Ha szeretnél még több ilyet, akkor lájkold Facebook oldalunkat, iratkozz fel YouTube csatornánkra és RSS csatornánkra!

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Pin It on Pinterest

Fuss neki (még egyszer) a Display Hálózatnak