Gondold újra célcsoportod

Dátum: 2015. 12. 11.


A hirdetések során még mindig sokszor kulcsszavakban és weboldal témákban gondolkodunk, pedig ma már számos eszközünk van arra, hogy ennél szofisztikáltabb módon hirdessünk. Gondoljuk át újra, ki vagy kik is a célcsoportunk? Milyen korúak? Mit csinálnak a mindennapok során? A buying persona-król számos cikk olvasható.

Tetszett?

Ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, kollégáidnak:

 

Ha szeretnél még több ilyet, akkor lájkold Facebook oldalunkat, iratkozz fel YouTube csatornánkra és RSS csatornánkra!

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Pin It on Pinterest

Gondold újra célcsoportod