Használd az Analytics kampány címkézését

Dátum: 2015. 12. 16.


Még mindig sokan nem használják minden csatornára, pedig fontos volna. Az Analytics riportok akkor nyernek csak igazán értelmet, ha a megfelelő kampány változók alkalmazásával megfelelően azonosítjuk a fizetett és közösségi forgalmi forrásokat. A témáról részletesen beszéltünk webináriumunkon.

Tetszett?

Ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, kollégáidnak:

 

Ha szeretnél még több ilyet, akkor lájkold Facebook oldalunkat, iratkozz fel YouTube csatornánkra és RSS csatornánkra!

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Pin It on Pinterest

Használd az Analytics kampány címkézését