Ismerd meg jobban a szezonalitásod

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

A legtöbb témára jellemző, hogy az emberek egész évben keresik. Ez általában jó érv az ellen is, hogy Karácsony miatt leálljunk a hirdetésekkel. Igaz ugyan, hogy a konverziós hajlandóság ilyenkor gyengébb, de nem feltétlenül kidobott pénz a folyamatos jelenlét.

Ezen felül is lehet számos olyan hét vagy netán hónap az évben, amikor a keresések volumene csökken vagy épp kiemelkedően nő. Nem feltétlenül van kapcsolat a keresések száma a várható konverzió között, de jó lehet előre felkészülni. Használd az ingyenes Google Trends szolgáltatást, készülj fel előre ezekre az időszakokra is speciális promóciókkal.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2023 (Bing Ads)

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink