Ismerd meg jobban a szezonalitásod

Dátum: 2015. 12. 12.


A legtöbb témára jellemző, hogy az emberek egész évben keresik. Ez általában jó érv az ellen is, hogy Karácsony miatt leálljunk a hirdetésekkel. Igaz ugyan, hogy a konverziós hajlandóság ilyenkor gyengébb, de nem feltétlenül kidobott pénz a folyamatos jelenlét.

Ezen felül is lehet számos olyan hét vagy netán hónap az évben, amikor a keresések volumene csökken vagy épp kiemelkedően nő. Nem feltétlenül van kapcsolat a keresések száma a várható konverzió között, de jó lehet előre felkészülni. Használd az ingyenes Google Trends szolgáltatást, készülj fel előre ezekre az időszakokra is speciális promóciókkal.

Tetszett?

Ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, kollégáidnak:

 

Ha szeretnél még több ilyet, akkor lájkold Facebook oldalunkat, iratkozz fel YouTube csatornánkra és RSS csatornánkra!

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Pin It on Pinterest

Ismerd meg jobban a szezonalitásod