Lépj túl az AdWords-ön

Dátum: 2015. 12. 03.


Itthon a Google lényegében az egyetlen kereső, amit az emberek használnak. Az olyan alternatívák, mint a Bing vagy a Yahoo alig rúgnak a labdába. Ha az előző tipp alapján már tovább léptünk a Display megjelenések felé, érdemes lehet elgondolkodni további hirdetési hálózatok kipróbálásán, mint a Facebook, az Instagram, a Waze vagy épp a Twitter.

Tetszett?

Ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, kollégáidnak:

 

Ha szeretnél még több ilyet, akkor lájkold Facebook oldalunkat, iratkozz fel YouTube csatornánkra és RSS csatornánkra!

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Pin It on Pinterest

Lépj túl az AdWords-ön