Mérd a hibákat is

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Néha olyan dolgokon múlnak a konverziók, amire nem is gondolunk előre: egy weboldal is csak programkódok sora, amelyeknek lehet olyan állapota, amikor hibára futnak. De nem biztos, hogy ezt mi a saját böngészőnkben, a saját környezetünkben észleljük. Ha méred az űrlapok kitöltési hibát, a weboldalakon megjelenő hibaüzeneteket és ehhez az Analytics által biztosított technikai, technológiai adatokat párosítod (böngésző, eszköz neve, típusa, stb.), sokat javíthatsz a kampányok eredményein anélkül, hogy a kampányok beállításain hangolnánk.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink