Remarketing – Használd okosan

Tartalomjegyzék

Ahogy a Kereső hirdetések használata, úgy a remarketing is lassan minden cég marketingjének alapvető eszközévé válik. Néha azonban átbillenünk a ló túlsó oldalára, ami már kontraproduktívvá válik.

Ne bombázzuk a felhasználókat napi 20-30 megjelenéssel. Próbáljunk időben változó ajánlatot adni (3 napig semmit, utána 4 napig egy tollat, majd a következő 5 napban egy kupont, stb.). Használjuk videóknál történet mesélésre, amikor akár 4-5 videót mutatunk meg a felhasználóknak adott sorrendben.

Ismerkedjünk meg olyan rendszerekkel, mint az AdRoll vagy a Perfect Audience.

Használjuk a remarketinget okosan, mértékkel és kreatívan!

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink