YouTube hirdetés: tegyél rá overlayt, kártyát

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Szokás a YouTube hirdetéseket a TV hirdetésekkel párhuzamba állítani, pedig a YouTube videó hirdetéseknek számos eleme lehet, amelyet egy TV hirdetés nem tud: a kártyákkal, overlay hirdetésekkel számos olyan eleme lehet a hirdetéseknek, amivel forgalmat terelhetünk a weboldalunkra. Látogatókat, akik a videó megtekintése után akár ügyesen konvertálhatóak. Bővebben a lehetőségekről kapcsolódó webináriumunkon beszéltünk.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink