Új Összegzés fül a Display Hálózat oldalán

Dátum: 2015. 07. 16.


Minden különösebb hírverés nélkül a Google bevezetett egy újdonságot az AdWords felületére.

Az új Összegzés fül segít gyorsan átlátni a kiválasztott dátum tartomány fontosabb számait, az egyes célzásoknál a komolyabb volumennel rendelkező kulcsszavakat, témákat, érdeklődési kategóriákat és az elért célközönség demográfiai összetételét:

AdWords Display Hálózat - Összegzés fül #1 AdWords Display Hálózat - Összegzés fül #2 AdWords Display Hálózat - Összegzés fül #3 AdWords Display Hálózat - Összegzés fül #4

Tetszett?

Ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, kollégáidnak:

 

Ha szeretnél még több ilyet, akkor lájkold Facebook oldalunkat, iratkozz fel YouTube csatornánkra és RSS csatornánkra!

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Pin It on Pinterest

Új Összegzés fül a Display Hálózat oldalán