Új Összegzés fül a Display Hálózat oldalán

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Minden különösebb hírverés nélkül a Google bevezetett egy újdonságot az AdWords felületére.

Az új Összegzés fül segít gyorsan átlátni a kiválasztott dátum tartomány fontosabb számait, az egyes célzásoknál a komolyabb volumennel rendelkező kulcsszavakat, témákat, érdeklődési kategóriákat és az elért célközönség demográfiai összetételét:

AdWords Display Hálózat - Összegzés fül #1 AdWords Display Hálózat - Összegzés fül #2 AdWords Display Hálózat - Összegzés fül #3 AdWords Display Hálózat - Összegzés fül #4

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink