„Saját adatokra alapozott fejlődés” – Fürjes Ádám (Rossmann) interjú Digital Hungary-n
Büszkék vagyunk rá, hogy a JabJab Online Marketing fontos szereplője a Rossmann online fejlődésének. Egy interjúból szemezgetünk.
Büszkék vagyunk rá, hogy a JabJab Online Marketing fontos szereplője a Rossmann online fejlődésének. Egy interjúból szemezgetünk.
Emelje fel a kezét, aki a szakmában még nem hallotta: Mondjatok egy költést is hozzá! Persze szívesen tesszük, mert ez is része a feladatnak. A
– Jó napot kívánok doktor úr! – Tessék parancsolni, miben segíthetek? – Szeretnék egy vérvizsgálatot vércukor szintre, valamint írjon fel nekem kérem egy gyógyszert, konkrétan
Pár évvel ezelőtt (pontosan 2 éve) írtam egy keserű bejegyzést, amit a sokadik megbízhatatlan és csak munkát (de bevételt nem) jelentő fogorvosi megbízás váltott ki.
Készülök a Keresőmarketing Konferenciára, ahol az ügynökség-ügyfél kapcsolatról, annak buktatóiról fogok beszélni. Jegyzetelek, és valahogy elkezdett kialakulni bennem egy lista, a különböző típusú ügyfelekről. Kicsit
Legyen szó performance marketing feladatokról, digitális analitika projektről vagy teljes online stratégia tervezéséről, auditjáról, örömmel segítünk megoldást találni jelenlegi kihívásaira.
Copyright © JabJab Online Marketing – Minden jog fenntartva.
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Cookie tájékoztató | Együttműködés harmadik felekkel