Új Összegzés fül a Display Hálózat oldalán

Tartalomjegyzék

Minden különösebb hírverés nélkül a Google bevezetett egy újdonságot az AdWords felületére.

Az új Összegzés fül segít gyorsan átlátni a kiválasztott dátum tartomány fontosabb számait, az egyes célzásoknál a komolyabb volumennel rendelkező kulcsszavakat, témákat, érdeklődési kategóriákat és az elért célközönség demográfiai összetételét:

AdWords Display Hálózat - Összegzés fül #1 AdWords Display Hálózat - Összegzés fül #2 AdWords Display Hálózat - Összegzés fül #3 AdWords Display Hálózat - Összegzés fül #4

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink