Heti összefoglalók

Összefoglalók a szaksajtó híreiből, kizárólag szubjektíven :-)


Ezen a héten is sok okos dologról olvastunk, jól megaszondtuk a véleményünket is pár aktuális kérdésben, csak hogy megmutassuk, figyelünk, gondolkodunk legyen szó a YouTube vs. Facebook csatáról vagy épp a Google+ újabb eltemetéséről. 😉 AdWordsben a Display Hálózathoz jöttek újdonságok és egy picit megint belerúgtak a Flash-be, csak hogy érezze a törődést… dolgozós hetünk volt (van?)

Tovább olvasom

Ez a hét számunkra első sorban a Google-ról szólt, volt némi takarítás Google Cégem fronton, megújították a Dynamic Search Ads funkciót a Kereső hirdetésekhez, egyre jobban fontos minden weboldal számára a megfelelő (cookie) policy és mi is elmélkedünk arról, hogyan lehet jól mérni, ha külső online fizetési felületet vagy külső exit popup szolgáltatót használunk… konszolidált hetünk volt.

Tovább olvasom

Fene se gondolta volna, hogy pont július közepén, amikor nálunk is a fél csapat valami nem túl meleg pocsolyában dagonyázik, szóval hogy pont egy ilyen héten történik nagyon sok izgalmas dolog: e-kereskedelemben erősít a Google és a Facebook is, újabb szög került az Adobe Flash koporsójába, de még lélegeztetőgépen tartják, SEO-s szakembert keres a Google (nem röhög, tényleg!), fejlődött a Google Tag Manager… változékony hetünk volt.

Tovább olvasom

Szenvedtünk a melegtől, aztán rájöttünk (?), hogy akár megjelenésekért, akár kattintásért fizetsz, lehet, hogy nem is olyan kevés közöttük a bot, az AdWords felületén külön engagement metrikák jelentek meg Lightbox hirdetésekhez, okosodtunk az e-ker konverziós arányokkal kapcsolatban és mobil témában, a Facebook újra feltalálta a CPC-t, majd dobott egy új Power Editor felületet, a Google havi hírlevelet jelentett be, ja és előadtunk konferencián – viharos hetünk volt.

Tovább olvasom

Kipróbálunk valami újat itt a blogon, meglátjuk, mennyire jön be Nektek 🙂 Minden hétvégén készítünk egy rövid áttekintést az általunk szemlézett szaksajtóból és kiemeljük az izgalmas, érdekes, hasznos vagy éppen csak vicces részeket teljesen szubjektív módon.

Találtunk egy ingyenes exit popup eszközt, egy nagyon jó összefoglalót B2B mérésekről, a Facebook agresszívan tör fel videós fronton, mint a talajvíz. Ez és még további hasznos linkek az eheti összefoglalóban.

Tovább olvasom

Pin It on Pinterest