A multi-product ad formátummal és a dinamikus remarketing funkcióval eddig is okos dolgokat lehetett hirdetni Facebookon, ami most további lehetőségekkel bővül.
A remarketing, e-kereskedők számára a dinamikus remarketing ma már annyira alap eszköz (kéne, hogy legyen), mint mondjuk a hirdetések a Google Keresőben. Egyre többen ismerik fel a lehetőséget, egyre többen használják ki talán már nem csak AdWordsben, de most már Facebookon is.
Ehhez kapunk most Facebookon pár további lehetőséget:
- Hamarosan lehetőségünk lesz megadni kiegészítő termékeket, amivel további ajánlatokat jeleníthetünk meg azoknak, akik már vásároltak nálunk valamilyen terméket
- Lehetőségünk lesz kapcsolódó termékeket is meghatározni, amivel növelhetjük egy-egy eladás értékét
- Végre lehetőségünk lesz arra is, hogy konverziókra optimalizáljon a rendszer, ne csak kattintásokra
- További elérést generálhatnak nemsokára a hirdetéseink a Facebook Audience Network segítségével a Facebookon kívül, mobil appokban