Hírszemle

Szubjektív válogatás a szaksajtóban megjelenő hírekből


Ennek az újdonságnak főleg ügynökségek és több AdWords fiókot is kezelő, nagyobb ügyfelek fognak örülni: mostantól lehetőség van arra, hogy az Analytics kapcsolatot ne 1-1 AdWords fiókkal hozzuk létre egyenként, hanem az ernyő fiókot, az ún. MCC vagy ügyfélkezelőt kapcsoljuk össze az Analytics adatokkal.

Tovább olvasom

Nem a legfrissebb hír, de hátha valakinek elkerülte a figyelmét, ezért mindenképpen szeretnénk megemlékezni róla: új eszközöket mutatott be a Facebook, amivel több címen is üzemelő vállalkozások: kávézók, étterem láncok, fiók iroda hálózatok jelenhetnek meg dinamikus hirdetésekkel a környéken tartózkodó felhasználók felé.

Tovább olvasom

Egy érdekes tesztre bukkantak a Google Keresőben megjelenő hirdetésekben, amely főleg olyan vállalkozások számára lesz hasznos (ha egyszer elérhetővé válna), akik boltokkal, ügyfélszolgálatokkal, fiók telepekkel rendelkeznek és fontos lehet a felhasználók felé hamar kommunikálni a nyitva tartás óráit.

Tovább olvasom

Pin It on Pinterest