Ellenőrizhető videó hirdetés láthatóság YouTube-on
A hirdetések blokkolása mellett napjaink egyik fontos trendje és kihívása, hogy a hirdetők egyre inkább szeretnének biztosak lenni abban, hogy hirdetésük nem csupán megjelent
A hirdetések blokkolása mellett napjaink egyik fontos trendje és kihívása, hogy a hirdetők egyre inkább szeretnének biztosak lenni abban, hogy hirdetésük nem csupán megjelent
A hirdetés blokkolók egyre csak növekvő táborát mindenki a maga módján ítéli meg és kezeli, a német Bild című lap online kiadása például lépett egy
Új hirdetési formátummal rukkolt elő a Facebook, amellyel első sorban a feltörekvő piacokat célozza.
Az eszközök az új silók, erről írtunk idén egy okfejtős cikket itt a blogon. Arról van szó röviden, hogy ma már számos eszközünk van arra,
(Volt most némi kihagyás a blogon: az októberünk elég sűrű lett számos programmal, amiről hamarosan itt is beszámolunk, emellett sajnos a blog picit háttérbe szorult,
Igyekszünk ezen a blogon is figyelemmel kísérni a hirdetés blokkolókkal kapcsolatos fejleményeket. Amióta kisebb bombaként robbantak az aktuális számok és megjelent az iOS 9, sokan
Eddig is több lehetőségünk volt arra, hogy picit jobban megismerjük weboldalunk látogatóit, most kaptunk még egy eszközt, ami közelebb vihet minket a (potenciális) vásárlóink megismeréséhez.
Sokak által várt újdonságot jelentett be a Facebook: mostantól ahol elérhetőek a hagyományos Facebook hirdetések, ott elérhetőek az Instagram hirdetések is.
A hirdetők körében egyre népszerűbb hirdetési formátum videós kiegészítőt kapott.
Eljött végül AdWordsbe is az ún. first party data, vagyis a saját adatokkal történő célzás lehetősége.
Legyen szó performance marketing feladatokról, digitális analitika projektről vagy teljes online stratégia tervezéséről, auditjáról, örömmel segítünk megoldást találni jelenlegi kihívásaira.
Copyright © JabJab Online Marketing – Minden jog fenntartva.
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Cookie tájékoztató | Együttműködés harmadik felekkel