Hírszemle

Szubjektív válogatás a szaksajtóban megjelenő hírekből


 

A hirdetések blokkolása mellett napjaink egyik fontos trendje és kihívása, hogy a hirdetők egyre inkább szeretnének biztosak lenni abban, hogy hirdetésük nem csupán megjelent egy oldalon vagy applikációban valahol (akár a hajtás alatt), hanem valóban látható volt a felhasználó számára.

Tovább olvasom

Az eszközök az új silók, erről írtunk idén egy okfejtős cikket itt a blogon. Arról van szó röviden, hogy ma már számos eszközünk van arra, hogy az egyes marketing csatornák egymásra hatását elemezni tudjuk, a felhasználók eszközök közötti mozgását azonban még mindig nem triviális követni.

Az AdWords rendszere eddig is lehetőséget biztosított arra, hogy megnézzük, voltak-e olyan konverziók, ahol a felhasználók az egyik eszközön (pl mobilon) érkeztek először weboldalunkra, majd mondjuk egy laptopon konvertáltak, ez a lehetőség most még inkább integrálódhat a riportokba.

Tovább olvasom

15 éves lett a Google AdWords


Dátum: 2015. 11. 02.

(Volt most némi kihagyás a blogon: az októberünk elég sűrű lett számos programmal, amiről hamarosan itt is beszámolunk, emellett sajnos a blog picit háttérbe szorult, de ahogy a Terminátor is megmondta: visszajövünk, ha kell, ha nem 🙂 )

15 éve indult világhódító útjára a Google AdWords, az a hirdetési rendszer, ami a legtöbb cég életében ma már nélkülözhetetlen része a marketingnek.

Tovább olvasom

Igyekszünk ezen a blogon is figyelemmel kísérni a hirdetés blokkolókkal kapcsolatos fejleményeket. Amióta kisebb bombaként robbantak az aktuális számok és megjelent az iOS 9, sokan foglalkoznak a témával, tesztelnek, javasolnak, fricskáznak, van itt minden.

Nem akarunk minden egyes ilyen cikket külön posztban feldolgozni, inkább nézzük meg egy gyűjtésben, ami azóta történt, hogy itt a JabJab blogon utoljára elővettük a témát.

Tovább olvasom

Pin It on Pinterest