Slideshow hirdetések Facebook-on
Új hirdetési formátummal rukkolt elő a Facebook, amellyel első sorban a feltörekvő piacokat célozza.
Új hirdetési formátummal rukkolt elő a Facebook, amellyel első sorban a feltörekvő piacokat célozza.
Az eszközök az új silók, erről írtunk idén egy okfejtős cikket itt a blogon. Arról van szó röviden, hogy ma már számos eszközünk van arra,
(Volt most némi kihagyás a blogon: az októberünk elég sűrű lett számos programmal, amiről hamarosan itt is beszámolunk, emellett sajnos a blog picit háttérbe szorult,
Igyekszünk ezen a blogon is figyelemmel kísérni a hirdetés blokkolókkal kapcsolatos fejleményeket. Amióta kisebb bombaként robbantak az aktuális számok és megjelent az iOS 9, sokan
Eddig is több lehetőségünk volt arra, hogy picit jobban megismerjük weboldalunk látogatóit, most kaptunk még egy eszközt, ami közelebb vihet minket a (potenciális) vásárlóink megismeréséhez.
Sokak által várt újdonságot jelentett be a Facebook: mostantól ahol elérhetőek a hagyományos Facebook hirdetések, ott elérhetőek az Instagram hirdetések is.
A hirdetők körében egyre népszerűbb hirdetési formátum videós kiegészítőt kapott.
Eljött végül AdWordsbe is az ún. first party data, vagyis a saját adatokkal történő célzás lehetősége.
Most, hogy a Flash, pontosabban a Flash bannerek lassan a múlt feledésébe merül, ideje mindenkinek megismerkednie az „új” csodával: HTML5
Egy újabb riport látott napvilágot, ezúttal a Sourcepoint és a comScore elemzése mutat rá arra, hogy a baj nem is olyan kicsi és nem is
Legyen szó performance marketing feladatokról, digitális analitika projektről vagy teljes online stratégia tervezéséről, auditjáról, örömmel segítünk megoldást találni jelenlegi kihívásaira.
Copyright © JabJab Online Marketing – Minden jog fenntartva.
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Cookie tájékoztató | Együttműködés harmadik felekkel