Slideshow hirdetések Facebook-on

Dátum: 2015. 11. 03.


Új hirdetési formátummal rukkolt elő a Facebook, amellyel első sorban a feltörekvő piacokat célozza.

Facebook Ads

Az új slideshow formátum létrehozása során 5-7 állóképet tölthetünk fel, amely lehet videóból kivágott képkocka vagy épp a Facebook-on elérhető stockfotókból néhány darab, majd be lehet állítani, hogy ezek milyen gyorsan váltsák egymást 5-15mp közötti beállítással.

Facebook Slideshow Ads

A Facebook nem titkolt célja ezzel a formátummal az, hogy olyan cégek kezébe adjon új eszközt, ahol a videó készítés akár költség, akár erőforrás okokból nem elérhető, így főleg a feltörekvő piacokon lehet nagy keletje. Itthon is el tudom képzelni, hogy főleg kisebb KKV-k számára lesz hasznos és érdekes.

Az új formátum hamarosan elérhető lesz a Power Editorban és a normál hirdetéskezelő felületen is.

Tetszett?

Ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, kollégáidnak:

 

Ha szeretnél még több ilyet, akkor lájkold Facebook oldalunkat, iratkozz fel YouTube csatornánkra és RSS csatornánkra!

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Pin It on Pinterest

Slideshow hirdetések Facebook-on