Slideshow hirdetések Facebook-on

Új hirdetési formátummal rukkolt elő a Facebook, amellyel első sorban a feltörekvő piacokat célozza.

Facebook Ads

Az új slideshow formátum létrehozása során 5-7 állóképet tölthetünk fel, amely lehet videóból kivágott képkocka vagy épp a Facebook-on elérhető stockfotókból néhány darab, majd be lehet állítani, hogy ezek milyen gyorsan váltsák egymást 5-15mp közötti beállítással.

Facebook Slideshow Ads

A Facebook nem titkolt célja ezzel a formátummal az, hogy olyan cégek kezébe adjon új eszközt, ahol a videó készítés akár költség, akár erőforrás okokból nem elérhető, így főleg a feltörekvő piacokon lehet nagy keletje. Itthon is el tudom képzelni, hogy főleg kisebb KKV-k számára lesz hasznos és érdekes.

Az új formátum hamarosan elérhető lesz a Power Editorban és a normál hirdetéskezelő felületen is.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink