Sokak által várt újdonságot jelentett be a Facebook: mostantól ahol elérhetőek a hagyományos Facebook hirdetések, ott elérhetőek az Instagram hirdetések is.
Az Instagram-ot talán nem nagyon kell senkinek bemutatni, de ha mégis: azon fotómegosztó oldal, ahonnan számos, talán indokolatlanul szénné szűrt, szépiázott, ilyen-olyan hatásokkal ellátott képek származnak, ahol nem gáz megosztani, éppen mit eszel, de ahol nagyobb márkák már hirdetnek egy ideje és a most elérhetővé vált hirdetések nélkül is egész ügyes aktivitásokat toltak.
(csak hogy egy példát említsünk: a Nike egyik kampányában arra buzdította a futókat, hogy fotózzák le lábukat Nike cipőben és osszák meg Instagram-on a megfelelő hashtag-el)
Nos, a Facebook bejelentése szerint (akik ugyebár anno megvették az Instagram-ot) mostantól mindenhol elérhetőek az Instagram hirdetések, ahol elérhetőek a Facebook hirdetések is. A hirdetések létrehozásához első körben kelleni fog természetesen egy céges Instagram account, amit nem árt Facebook oldalunkhoz párosítani. Ezután a hőskorában Bivaly Szerkesztőként ismert Power Editor lesz a segítségünkre az hirdetések létrehozásában.
Akiket még több infó érdekel a lehetőségekről, azoknak irány a hivatalos oldal.