Egy érdekes tesztre bukkantak a Google Keresőben megjelenő hirdetésekben, amely főleg olyan vállalkozások számára lesz hasznos (ha egyszer elérhetővé válna), akik boltokkal, ügyfélszolgálatokkal, fiók telepekkel rendelkeznek és fontos lehet a felhasználók felé hamar kommunikálni a nyitva tartás óráit.
A teszt még valószínűleg nagyon korai fázisban van, mert csak egy nagyon szűk felhasználó csoport felé jelent meg (vagy épp jelenik most is meg) és valószínűleg egyelőre csak Amerikában, ugyanakkor a lehetőség nagyon izgalmas lehet sok cég számára:
Erre a szürke linkre kattintva nyílik le a teljes nyitva tartást megjelenítő lista:
A Google számos dolgot tesztel rendszeresen az AdWords hirdetésekkel kapcsolatban is, nem minden ilyen teszt lesz végül valós funkció a felületen, de talán ez olyan, ami túléli ezeket a korai fázisokat és előbb utóbb megjelenik, mint kiegészítő a Kereső hirdetésekhez. Ehhez alapvetően valószínűleg egy dolog kell „csak”: a korai tesztekben a felhasználók interakcióit fogják nézni vagyis azt, hogy mennyire nyitják meg a részletes táblázatot és van-e pozitív hozadéka a hirdetés átkattintási arányára, ha megjelenik. Ha ezekben a látszólag egyszerű metrikákban jól szerepel, jó eséllyel találkozhatunk össze a felületen a funkcióval talán már a közeljövőben.
UPDATE:
Ahogy Hoffer Dávidtól kiderült Facebook commentben, a teszt annál nagyobb lehet, mint amire elsőre gondoltunk, magyar találtok között is látható:
Erre a keresésre nekünk is megjelenik a kiegészítő, így az is lehet, hogy már nem bétáról van szó, hanem olyan elemről, ami megjelenik minden olyan helybővítmény esetében, ahol a kapcsolódó Google Cégem fiókban meg van adva nyitva tartás.