Facebook hirdetések: lassan tíz éve már, mai trendek

Dátum: 2015. 08. 18.


Az AdWeek-en olvastunk egy érdekes összefoglalót arról, hogyan is használják a Socialbakers számai alapján manapság a Facebook hirdetéseket.

Facebook CPC

A cikk szerint nem meglepő módon a mobil hódít a platformon, de további érdekes meglátásai is vannak:

  • ennek ellenére több a desktop-only hírfolyam hirdetés
  • sokan viszik a felhasználókat a Facebookon kívülre (ami annyira talán nem is meglepő ha belegondolunk, hogy egy felépített Facebook jelenlétet akár pillanatok alatt törölhet a Facebook, ha úgy adódik)
  • egyre inkább szofisztikáltabb audience célzásokat használnak a hirdetők, sokszor kombinálva weboldal remarketing listákkal vagy például hírlevél adatbázisokkal

Tetszett?

Ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, kollégáidnak:

 

Ha szeretnél még több ilyet, akkor lájkold Facebook oldalunkat, iratkozz fel YouTube csatornánkra és RSS csatornánkra!

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Pin It on Pinterest

Facebook hirdetések: lassan tíz éve már, mai trendek