Facebook hirdetések: lassan tíz éve már, mai trendek

Tartalomjegyzék

Az AdWeek-en olvastunk egy érdekes összefoglalót arról, hogyan is használják a Socialbakers számai alapján manapság a Facebook hirdetéseket.

Facebook CPC

A cikk szerint nem meglepő módon a mobil hódít a platformon, de további érdekes meglátásai is vannak:

  • ennek ellenére több a desktop-only hírfolyam hirdetés
  • sokan viszik a felhasználókat a Facebookon kívülre (ami annyira talán nem is meglepő ha belegondolunk, hogy egy felépített Facebook jelenlétet akár pillanatok alatt törölhet a Facebook, ha úgy adódik)
  • egyre inkább szofisztikáltabb audience célzásokat használnak a hirdetők, sokszor kombinálva weboldal remarketing listákkal vagy például hírlevél adatbázisokkal

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink