Facebook hirdetések: lassan tíz éve már, mai trendek

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Az AdWeek-en olvastunk egy érdekes összefoglalót arról, hogyan is használják a Socialbakers számai alapján manapság a Facebook hirdetéseket.

Facebook CPC

A cikk szerint nem meglepő módon a mobil hódít a platformon, de további érdekes meglátásai is vannak:

  • ennek ellenére több a desktop-only hírfolyam hirdetés
  • sokan viszik a felhasználókat a Facebookon kívülre (ami annyira talán nem is meglepő ha belegondolunk, hogy egy felépített Facebook jelenlétet akár pillanatok alatt törölhet a Facebook, ha úgy adódik)
  • egyre inkább szofisztikáltabb audience célzásokat használnak a hirdetők, sokszor kombinálva weboldal remarketing listákkal vagy például hírlevél adatbázisokkal

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink