Lakatos vagy vízszerelő kéne? A Google teszteli, hogyan lehetne másként hirdetni

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

A Google egy nagyon szűk körben tesztel egy új hirdetési lehetőséget a Keresőben, amivel minősített szerelőket, szakembereket lehetne elérni egy-egy “helyi” probléma megoldására.

Helyi szakemberek hirdetése - Google teszt

A teszt csak San Francisco-ban, az Öböl mentén fut néhány kiválasztott partnerrel. A funkció lényege, hogy ha a szakember átmegy egy előzetes vizsgálaton és ezzel kvázi minősítést szerez, megjelenhet a fenti formában hirdetések között, amikor valaki adott szakembert keres.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink