Új segédlet a használható jelentések készítéséhez a Google-től

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Mivel lassan minden fiókba megérkezik az új Report Editor felület, összeraktak egy infó oldalt, amivel a jelentés készítésnek adnak egy keretet.

google-adwords

Az új súgó részleg lépésről lépésre vezet végig azon a folyamaton, amin mi is végig megyünk minden ügyfelünknél rendszeresen: a megfelelő metrikák kiválasztásával, az értelmetlen számhalmazok elhagyásával, a trendek és fontos változások megvilágításával készíthetünk olyan jelentéseket, amelyeket tényleg hasznos elolvasni és megfelelő beszélgetés alakulhat ki a kampányok kezelője és hát lényegében fizetője között.

Akik jobb szeretik a mini-ebook formát, azoknak elérhető PDF formátumban is.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink