Global Search Awards 2023 Shortlist

Global Search Awards – Shortlist-en a JabJab

Shortlist-re került kampányunk az Global Search Awards versenyben, amelyben a Metropolitan Egyetem nemzetközi kampányaival indultunk.

Az Global Search Awards versenyről

Az Global Search Awards annak az European Search Awards rendezvénynek a nagytestvére, amelyen korábban már szintén shortlist-re került a projektünk. A verseny során számos aspektusból vizsgálják a pályaművek alkalmasságát, a bírák mind szakértők, akik így az eredmények és a komplexitás alapján döntik el, kik jutnak tovább az ún. shortlist-en.

Nemzetközi kampányok – Alapos tervezéssel

A Metropolitan Egyetem egy nemzetközi szinten is elismert felsőoktatási intézmény, amelynek célja, hogy széleskörű és magas színvonalú oktatási lehetőségeket biztosítson a diákok számára. A JabJab azt a kihívást kapta, hogy ezt az üzenetet hatékonyan kommunikálja az egyetem potenciális diákjaihoz és partnereihez világszerte.

Az elmúlt években kiemelkedően sikeres kampányokat futtattunk az oktatási intézmény számára, amelyek eredményeivel neveztünk az idei European Search Awards versenyre.

A tervezéstől a megvalósításig

A kampány tervezése során egyrészt azonosítottuk azokat az országokat, ahol nagyobb merítéssel találhatjuk szembe magunkat, de kisebb büdzsével beterveztük azon területeket is, ahol mindenképpen érdemes volt megjelenni, de nagyobb volt a bizonytalanság a sikeresség kapcsán.

A célcsoportokat is több szegmensben határoztuk meg, mert sokszor országok között is nagy az eltérés abban, hogy az ilyen irányú döntésekben mennyire játszik szerepet a szülő és a potenciális hallgató.

A PPC kampányok egyik kulcsa, hogy menet közben is jól irányítható a költés, így ha az előzetes tervekkel szemben a valóság más képet mutat, módosítani lehet a stratégián. Ezt tettük ebben a kampányban is, ahol év-év összevetésben 185%-al nőtt a beiratkozottak száma.

Csapatmunka volt

A kampány – mint sok más ügyfelünknél is – igazi csapatmunka volt, innen is köszönjük Gárdai Balázs, Illyés Bálint és Geiger Csaba beletett energiát és szakértelmét!

Egy lépésre a győzelemtől

A versenyt persze még nem nyertük meg, de már az is önmagában fontos siker számunkra, hogy bekerültünk egy válogatott körbe, ahol magyar ügynökség csak elvétve látható a listán.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink