243

Tartalomjegyzék

Százalékban!

Állítólag ennyivel nőtt a keresőmarketing online-on belüli részaránya 2008-ban.
Hmmm, ez nagyon szép és izgalmas. Végül is, a válság ellenére ez az év repülőrajtot vett munka szempontból (húsvéti hosszú hétvégén is dolgoztam majdnem végig).

Mátyás szerint eljött a Kánaán a keresős szakembereknek. De jó is lenne!
Végre itt az ideje hogy kicsit konszolidálódjon a piac, és ne az ár legyen az egyetlen és elsődleges döntési szempont a megbízói oldalon, hanem az elvégzett munka minősége is.

Media_httpwwwrabbitbl_eluea

P.s.: Az a Display még mindig nagyon sok!

Utólagos bejegyzés:
Rabbit írta: Nem az aránya növekedett ennyivel (az 8%-ról 17%-ra nőtt), hanem az összege előző évhez képest.
Vagyis korrekció. Az elköltött összeg nőtt 243%-kal. Nekem ez is jó 🙂

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink