Százalékban!
Állítólag ennyivel nőtt a keresőmarketing online-on belüli részaránya 2008-ban.
Hmmm, ez nagyon szép és izgalmas. Végül is, a válság ellenére ez az év repülőrajtot vett munka szempontból (húsvéti hosszú hétvégén is dolgoztam majdnem végig).
Mátyás szerint eljött a Kánaán a keresős szakembereknek. De jó is lenne!
Végre itt az ideje hogy kicsit konszolidálódjon a piac, és ne az ár legyen az egyetlen és elsődleges döntési szempont a megbízói oldalon, hanem az elvégzett munka minősége is.
P.s.: Az a Display még mindig nagyon sok!
Utólagos bejegyzés:
Rabbit írta: Nem az aránya növekedett ennyivel (az 8%-ról 17%-ra nőtt), hanem az összege előző évhez képest.
Vagyis korrekció. Az elköltött összeg nőtt 243%-kal. Nekem ez is jó 🙂