Ennyiszer fordult elő az Etarget kifejezés a blogomon.
Az AdWords 726x.
A Google 1200-szor.
Remélem sikerül az Etarget lemaradásomat behozni, szóval a felhívás:
Kálmán Tamás megtisztelt, és igennel válaszolt a felkérésemre.
Szeretnék vele is egy szakmai, kicsit mélyrehatóbb interjút (beszélgetést), amelyben faggatom majd a piacról, a cégről, a terveikről, elképzeléseiről, mindenről ami szakmai és idevág. (holnapig még tehettek fel kérdéseket!)
Előzetesnek olvassátok el a Presztegi Zolival készült interjút (első illetve második rész).
Várom a hozzá intézett kérdéseket, névvel vagy anonim. Jöhet ide comment formájában (a kérdéseket jegyzem, de nem jelenítem meg – nem megijedni ha nem látod). Határidő: március 19.
Most megnéztem hogy a számok mit mutatnak amikor a fenti linkekre kattintok, teljesen szór, szóval a számokat ne kritizáld, ez itt nem az én saram, leveleket a Google ügyfélszolgálatra tessék címezni 🙂