700x

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Ennyiszer fordult elő az Etarget kifejezés a blogomon.
Az AdWords 726x.
A Google 1200-szor.

Remélem sikerül az Etarget lemaradásomat behozni, szóval a felhívás:

Kálmán Tamás megtisztelt, és igennel válaszolt a felkérésemre.
Szeretnék vele is egy szakmai, kicsit mélyrehatóbb interjút (beszélgetést), amelyben faggatom majd a piacról, a cégről, a terveikről, elképzeléseiről, mindenről ami szakmai és idevág. (holnapig még tehettek fel kérdéseket!)

Előzetesnek olvassátok el a Presztegi Zolival készült interjút (első illetve második rész).

Várom a hozzá intézett kérdéseket, névvel vagy anonim. Jöhet ide comment formájában (a kérdéseket jegyzem, de nem jelenítem meg – nem megijedni ha nem látod). Határidő: március 19.

Most megnéztem hogy a számok mit mutatnak amikor a fenti linkekre kattintok, teljesen szór, szóval a számokat ne kritizáld, ez itt nem az én saram, leveleket a Google ügyfélszolgálatra tessék címezni 🙂

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink