A Content Network kisöprése

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Nem kis feladat, de elengedhetetlen.

Arról van szó, hogy egyes kampányoknál engedélyezem a Tartalmi Hálózatot, majd egy pár hét után megpróbálom kivenni belőle azokat az oldalakat amelyek sok sok megjelenést de nulla kattintást hoztak.
(kivéve ha ez a cél, és banner hirdetés is van a szövegesek mellett).

Nálam a tűréshatár az valahol legalább 1.000 megjelenés és 0 azaz nulla katt.
Ekkor már erősen elgondolkodom hogy tiltsam az adott oldalt.

A technika egyszerű és gyors:
1, Futtatok egy Placement Report-ot
2, Exportálom Excel-be
3, Data – Sort paranccsal sorbarakom (Imressions csökkenő, Klikkek növekvő sorrendbe)
4, A domain-t (mert csak azt lehet, aldomaint nem) kopipészt a Site and Category Exclusion-be.

Media_httpamadeoblogc_lkdmf

Ez eddig rendben és tiszta.
De mit tegyek ezekkel a kattintásokkal?

Media_httpamadeoblogc_safxj

Vajon szabad elhinni hogy ezek az oldalak ennyire jók?

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink