A Dinamikus kulcsszavakról sokat írtam már (jobb oldal, keresődobozba beírod, és láthatod hányszor).
A veszélyeiről is volt már említés, most azonban (itt a a Karácsony) példákkal is illusztrálok párat.
A Dinamikus kulcsszó valami hiheteten erős eszköz, de könnyen félrecsúszhat. Olyan mint a motoros fűrész 🙂
Itt a Karácsony, ha most Amerikában valaki beírja a Google keresőbe hogy: buy kids, akkor ezt láthatja a jobb oldalon:
Vagyis majdnem olyan mintha TÉNYLEG árulnánk gyerekeket. Természetesen ez nincs így, egyszerűen belefutottak abba, hogy a Dinamikus kulcsszavakat nagy figyelemmel és elővigyázatossággal kell kezelni.
De ha már itt vagyunk, és felháborodás helyett elfogadjuk hogy ez tévedés, és nem akarunk beperelni senkit, akkor lehet a dolog mulatságos oldalát is elemezgetni.
Mondjujk beírtam a keresőbe hogy buy wife.
Erre mit kaptam? Basszuskulcs, a neten TÉNYLEG van olyan hirdetés amely feleséget árul! (igaz, nem pénzért, de majdnem):
Ha már erre jártam, akkor beírtam azt is hogy ugye: buy husband.
De csalódás, férjeket nem adnak-vesznek a neten…
A lényeg, hogy mielőtt legközelebb elkezded írni hogy #KEYWORD# vagy {KeyWord:xxxxxxxx}, szóval érdemes a lehetőségeket végiggondolni. Mert könnyű valami ordenáré hülyeségbe belefutni, és senkinek sem jó ha a netről egyből azt hozza majd le a Kacsa magazin (tudom), hogy milyen szörnyűségekre használják a cégek…
Kedvező kamatozású {KeyWord: betét} mondjuk egy olyan környezetben ahol a betét BROAD beállításban is ott van, könnyen hozhat egy ilyen sort a hirdetésben: Kedvező kamatozású Intim Betét. És ez nem lenne jó.