A site targeted hirdetések megbolondultak

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Valami történt a Google rendszerében.

A 23. héten még csak kicsit, a 24.héten (elmúlt hét, június 11-17-ig) egyszerűen elszaladtak az árak. És ha csak egy ügyfelem hirdetéseinél történne meg, akkor azt mondanám véletlen, vagy iparág specifikus. De amikor mindenütt, és nem csak Magyarországon, akkor elkezdek gyanakodni. De nagyon erősen.Nevek nélkül egy pár grafikon:

(mindenütt lila a Google site targeted)

Media_httpamadeoblogc_nhfjg

 

 

 

Itt érezhető egy általános növekedés, de ez az iparág sajátossága (jön a nyár és a meleg). De ez továbbra sem arányos azzal ahogyan a site targeted hirdetések CT ára nő.

 

 

 

 

 

 

 

Media_httpamadeoblogc_sfagg

 

 

Ennél az egyik a Google Search Network (kék), a másik a Site Targeted hirdetések CT árai. A növekedés finoman szólva sem arányos.

 

 

 

 

 

 

 

Media_httpamadeoblogc_emfvh

 

 

Ennél a cégnél egyébként is kétséges volt a site targeted hirdetések használata, de a rosszul teljesítő weboldalak szűrésével reménykedtem hogy vissza tudom szorítani a CT árát a keresés árához közeli költségszintre.

Ez az emelkedés eldöntötte az eddig nyitott kérdést. Egy darabig nem lesz site targeted hirdetés.

 

 

 

 

 

 

Media_httpamadeoblogc_scobb

 

 

 

Itt a múlt hét előtt volt egy kis megtorpanás (jó jelnek vettem), de az elmúlt héten kiütötte a tetőcserepet a Site Targeted grafikonja…

 

 

 

 

 

 

Szóval most nagy Site Targeted hirdetések leállításban vagyok, valamint keresem az okokat.

Valakinél hasonló? Ötlet?

 

A történethez hozzátartozik a következő. Egyik ügyfelemnél (a fenti grafikon között vannak ők is) tavaly december elején rápróbáltam először a site targeted hiretésekre, és NAGYON NAGYON drága volt (200 Ft CT ár környékén). Utána újra próbálkoztam ez év tavasszal, amikor is meglepetésemre az árak egészen elfogadhatóak lettek, ezért beépítettük a kampányába ügyesen. De azzal ami most történt, egyszerűen kizártuk a folytatás lehetőségét, újra próbálom majd 2-3 hónap múlva.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink