Ad Planner

A Google bevezetett egy új szolgáltatást, szem előtt tartva különösen az ügynökségi médiatervezőket.
Az Ad Planner:

Media_httpamadeoblogc_harpf

Egyelőre béta, jelentkezni lehet, de összesen ennyi biztosat tudok.

Használata?

Arra való, hogy megtaláld a legjobb weboldalakat amelyek illenek a tevékenységedhez/termékedhez.
Megadható demográfia és/vagy weboldal cím(ek), és a Planner megad olyan site-okat (Google Content Network-ön belül és kívül egyaránt), amelyek relevánsak.
A kiválasztott site-okra vonatkozóan plusz statisztikákat nyújt a rendszer.

Ennél biztosan több az ami, de csak tesztelve tudnék róla többet írni.

Utólagos bejegyzés:

Megjelent egy pár screenshot és magyarázat a működéséről.

Belépéskor választható két funkció: Médiaterv készítése vagy Kutatás:

Media_httpamadeoblogc_uwvjm

A Kutatás képernyőn minden, a rendszerben levő weboldal látható:

Media_httpamadeoblogc_sggbe

A szűrési lehetőségek: nem, életkor, végzettség és családi bevétel (azért ezt magyar site-ok látogatóinál hogyan rakják majd össze???)

Media_httpamadeoblogc_gjnbn

Vagy online viselkedésre szűrve:

Media_httpamadeoblogc_bftdf

A megfeleltetés a cikk írója szerint egészen jó, példaként bedobta azokat keresve akik a searchengineland oldalt olvassák, azok milyen oldalakat látogatnak még:

Media_httpamadeoblogc_abynn

Egy oldalról csillió információ:

Media_httpamadeoblogc_weeen

És az egyes kiválasztott oldalak összerakhatóak egy médiatervbe:

Media_httpamadeoblogc_mueei

A médiatervben külön ikon jelzi ha a Google Content Network-ben elérhető az oldal, és hogy milyen módon:

Media_httpamadeoblogc_mxvwb

Az ikonok jelentése sorban: szöveges hirdetés, képes hirdetés, gadget

Hmmm. kipróbálnám.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink