Agyalok

Tartalomjegyzék

Azon, hogy mi van akkor, ha az AdSense / AdWords (melyik is?) egy weboldalra megpróbál elhelyezni hirdetést, de nem talál releváns hirdetést.

Vagyis tegyük fel, van mondjuk (az egyszerűség kedvéért):

– egy weboldal, amiben a tulaj elhelyezte az AdSense kódot

– egy cikk amely mondjuk telefonokról szól

– és (tegyük fel) 10 hirdető

 

A telefonokról szóló cikk mellett egy olyan AdSense hely van, amely függőleges leosztásban, 4 reklámhelyet tartalmaz.

Elindul az oldal letöltése, az kód AdSense kód feldobja a magas labdát, ezeket a szavakat találtam kezdettel. Az AdWords szerver végigfut, és azt találja,

hogy ebben a pillanatban van 2 olyan hirdető aki használ ilyen szavakat, vagyis pontosabban, az általa megadott szavak beletalálnak abba a témába amit az AdSense feltételez a letöltődő oldal szavaiból.

 

Hogyan (és mi alapján) illeszti a rendszer a másik két hirdetést (mert lesz, az tuti, kitölti)?

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink