Amit az emberek gondolnak

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

rólad/a márkádról, az vagy. Függetlenül attól hogy te mit szeretnél/mondasz/mutatsz/képzelsz.
Van egy oldal ahol a látogatók “felcímkézhetik” a márkákat, az első eszükbe jutó szót fűzhetik a márka mellé. Abból a a weboldal egy kulcsszófelhőt csinál, és kiderül ki is vagy valójában. Mert tényleg csak ez számít.
Érdekességként a keresésben érdekelt három legfontosabb cég felhőjét mutatom meg (Yahoo!, Google, Microsoft):

Media_httpamadeoblogc_fcwab
Media_httpamadeoblogc_wbijv
Media_httpamadeoblogc_nrjwg

Vajon melyik melyik?
Melyikben nem fordul elő az evil (gonosz) szócska?
És melyikben nem fordul elő a search (keresés) szó?

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink