APEH vagy a könyvelőd?

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Egy hete majdnem minden nap nekigrok ennek a hírnek, de egyszerűen nem sikerül belőle értelmes postot faragni. Lehet hogy túlságosan is érintett vagyok. Mindegy, újraszerkesztem, majd csak lesz belőle valami. Fogpiszkáló ha el nem b*szom.

Konrád boncolgat egy hírt.
Vagyis a Google a nagy hirdetőket szeretné egyenesben kiszolgálni.
Ez érdekes, bizony ott van a levegőben, csak egyszerűen a gazdasági racionalitását nem értem.
A Google elidegenítheti magától azokat akik eddig terjesztették az igét, oktattak, fejlesztették a piacot.

Mitől lesz jobb a Google-nek ha nem egy szakember kezeli az ügyfél költéseit, hanem egyenesben ők?
Szerintem(!) nem fognak érte pénzt kérni, míg a szakemberek igen.
Vagyis az ő oldalukon ugyanaz a pénz csapódik le, csak mögötte költséges emberi munka áll.

Az esetleges magyarázat itt lehet rejtve:
hogy transzparenssé tegye a keresőhirdetések díját, vagyis különüljön el egyértelműen mi a hirdetésre elköltött díj, és mi az ügynökségek munkadíja, jutaléka”
Ezt értem, megértem és támogatom. Az ügyfeleim kivétel nélkül maguk intézik a hirdetések díját egyenesben a Google-lel, pontosan tudják hogy mennyi a hirdetésre fordított pénz. (Ezt azért vezettem be, mert nincs lehetőségem havi sokmillió forintot finanszírozni az ügyfeleim helyett, akik majd 30 vagy 60 napra fizetik vissza.)

A Klikkmánia is szavakba öntötte véleményét. Finom megfogalmazások, pozitív végkifejlet.

Eszembe jutott egyhasonlat.

Te kitől szeretnél könyvelési tanácsokat kapni? A könyvelődtől vagy az APEH-től?

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink