Egy hete majdnem minden nap nekigrok ennek a hírnek, de egyszerűen nem sikerül belőle értelmes postot faragni. Lehet hogy túlságosan is érintett vagyok. Mindegy, újraszerkesztem, majd csak lesz belőle valami. Fogpiszkáló ha el nem b*szom.
Konrád boncolgat egy hírt.
Vagyis a Google a nagy hirdetőket szeretné egyenesben kiszolgálni.
Ez érdekes, bizony ott van a levegőben, csak egyszerűen a gazdasági racionalitását nem értem.
A Google elidegenítheti magától azokat akik eddig terjesztették az igét, oktattak, fejlesztették a piacot.
Mitől lesz jobb a Google-nek ha nem egy szakember kezeli az ügyfél költéseit, hanem egyenesben ők?
Szerintem(!) nem fognak érte pénzt kérni, míg a szakemberek igen.
Vagyis az ő oldalukon ugyanaz a pénz csapódik le, csak mögötte költséges emberi munka áll.
Az esetleges magyarázat itt lehet rejtve: „hogy transzparenssé tegye a keresőhirdetések díját, vagyis különüljön el egyértelműen mi a hirdetésre elköltött díj, és mi az ügynökségek munkadíja, jutaléka”
Ezt értem, megértem és támogatom. Az ügyfeleim kivétel nélkül maguk intézik a hirdetések díját egyenesben a Google-lel, pontosan tudják hogy mennyi a hirdetésre fordított pénz. (Ezt azért vezettem be, mert nincs lehetőségem havi sokmillió forintot finanszírozni az ügyfeleim helyett, akik majd 30 vagy 60 napra fizetik vissza.)
A Klikkmánia is szavakba öntötte véleményét. Finom megfogalmazások, pozitív végkifejlet.
Eszembe jutott egyhasonlat.
Te kitől szeretnél könyvelési tanácsokat kapni? A könyvelődtől vagy az APEH-től?