Az amerikai háziasszonyok

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Fura nép ez az amerikai. Ma reggel nézegettem egy kampány adatait, és erre az érdekességre leltem:

Media_httpjabjabblogc_lcbdn

Egy adott kulcsszó csoportra való keresések demográfiai összetételét mutatja a Microsoft adCenter által hirdetésekkel kiszolgált kereséseknél (főleg Bing, de azt hiszem már Yahoo is).

Na, ki találja ki milyen szavakra/kifejezésekre voltak ezek a keresések indítva?

Nem, a körömolló és a valóságshow nem nyerő kifejezések. Úgysem találnátok ki, elárulom:

istálló, pajta, fém istálló építése, stb.

Két eset lehetséges. Vagy az amerikai élet velejárója hogy az építkezéssel és a lovakkal az asszonyok foglalkoznak, vagy a kereső statisztikájában nehéz bízni. Mivel a matekkal is gondban vannak, ezért inkább az utóbbira tippelek 🙂

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink