Az eltűnt eszközök nyomában

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Épp most lelkendeztem írtam róla hogy milyen jó ez az új Opportunities (Lehetőségek) fül, erre hopp, hirtelen rájöttem hogy ezzel a lendülettel eltüntették a srácok a Tools menüpontot. Ugyan a Reporting alá bezsúfoltak onnan egyet:

Media_httpjabjabblogc_clpef

(segítek, a Change history a kakukktojás).

Kerestem, és csak megtaláltam, el lett dugva az új menüpont alá, az Opportunities alatt bal oldalon egy dobozba kerültek az eddig Tools menüpont alatt virító eszközök:

Media_httpjabjabblogc_tgrok

Egy javaslat. Ha már úgyis annyi kísérlet történt arra, hogy a felhasználó saját igényeire alakítsa a felületet, akkor itt lenne az ideje a menüpontokat is bevonni ebbe, és (lépésenként, óvatosan) nagyrészt egyedi beállítáűsokat engedni power usereknek (MCC?)

Legutoljára ilyen eldugott dolog az volt, hogy a video banner hirdetést sikerült jól elrejteniük a jól megszokott helyéről:

Media_httpjabjabblogc_ltqvk

A Display ad builder alá, ott aRich Media and video, és ott is a második oldalra, hogy ne lehessen könnyen megtalálni 🙁

Media_httpjabjabblogc_qweps

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink