Az őszinteség kifizetődő

A neten legalábbis.

Tegnap ledőlt a Gmail levelező. Legalábbis a netes felület (aki kliens progival töltögette le, annak nem). Összesen laza 100 percig volt offline a rendszer, ami elég hosszú idő.

A hivatalos Gmail blogon őszintén taglalják hogy mi történt, miért, mennyi ideig, és mit terveznek hogy ez a jövőben ne forduljon elő.

És ennyi. A nagyközönség tudomásul veszi hogy ilyen is van, a technika rejt hibalehetőségeket is magában, emberi hibák is vannak, megy az élet tovább. Gondoljuk el, hogy mennyivel szimpatikusabb ez mint ha hazudoznának arról, hogy nem is annyi időre dőlt, le, meg rosszul láttuk, plusz különben is.

Ez is része kéne legyen a céges kulturának, mindenütt. Aki szolgáltat, az hibázik. A hiba titkolása felbőszíti az embereket, átverve érzik magukat. Beismeréssel viszont szimpátiát lehet ébreszteni.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink