Vajon mi történik az interneten amikor az emberek hosszú hétvégére mennek, ráadásul a szezon tradícionálisan utolsó nyári hétvégéje 3 napossá vált?
Elsőként arra gondoltam hogy tuti kevesebb lesz a forgalom, plusz kevesebb a kattintások száma a fizetős kampányokban.
Gondoltam kielemzem. Négy kampány adatok nélkül, mellé a négy oldal forgalmi statisztikája.
A megállapításaim:
1, a kampányoknál látható egy kis geyngeség, de egyiknél sem erősebb mint az előző hétvége.
2, A látogatottságban látható egy kis gyengülés, de néhány százalék és kész
Megjegyzések:
1, A látogatottsági stat végén a lekonyulás azért van, mert tört napot mutat
2, 3-as és a 4-es oldal bedőlése (nulla forgalom) más okok miatt van. A 3-as kampánynál nem volt napokig mérés, a negyediknél pedig nem volt hirdetésből hozott forgalom egy napig.