Az új kenyér ünnepe

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Vajon mi történik az interneten amikor az emberek hosszú hétvégére mennek, ráadásul a szezon tradícionálisan utolsó nyári hétvégéje 3 napossá vált?

Elsőként arra gondoltam hogy tuti kevesebb lesz a forgalom, plusz kevesebb a kattintások száma a fizetős kampányokban.

Gondoltam kielemzem. Négy kampány adatok nélkül, mellé a négy oldal forgalmi statisztikája.

Media_httpamadeoblogc_mbqel

A megállapításaim:

1, a kampányoknál látható egy kis geyngeség, de egyiknél sem erősebb mint az előző hétvége.
2, A látogatottságban látható egy kis gyengülés, de néhány százalék és kész

Megjegyzések:

1, A látogatottsági stat végén a lekonyulás azért van, mert tört napot mutat
2, 3-as és a 4-es oldal bedőlése (nulla forgalom) más okok miatt van. A 3-as kampánynál nem volt napokig mérés, a negyediknél pedig nem volt hirdetésből hozott forgalom egy napig.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink