Beágyazott negatív kulcsszó

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Hmm, megérkezett az első hasznos tanács az AdWords Agency Blog-ról.
A beágyazott negatív kulcsszó. Szerintem egyszerűen mondjuk Phrase negative vagy Exact negative (a Broad amikor nincs külön jelölése)

Egy kicsit érthetőbben. Ha a kulcsszavaknak megjelenítési módokat lehet adni, akkor lehessen a negatív kulcsszavaknak is. Például: (ez az ő példájuk, a saját praxisból nem tudtam jobbat előkaparni):

Mondjuk Toy Story termékeket forgalmaz az ügyfél.
Ugyan a “toy story” kulcsszó nagyon rájuk illik, azonban a pontosabb célzás érdekében a “toy story merchandise” kifejezésre nem szeretnék hogy megjelenjen a hirdetés akkor amikor a keresés CSAK “toy story”.
Ha simán használják a negatív kulcsszó beállítást -toy story, akkor lelövik az összes toy story products megjelenést.
Vagyis előveszik a beágyazott (szerintem szűkített) negatív kulcsszavat -[toy story], és innentől ez CSAK azon megjelenéseket szűri, amelyeknél a keresés pontosan ez a kifejezés, viszont ha a keresés toy story product, akkor megjelennek.

Tudna nekem valaki magyar példát hozni?

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink