Hmm, megérkezett az első hasznos tanács az AdWords Agency Blog-ról.
A beágyazott negatív kulcsszó. Szerintem egyszerűen mondjuk Phrase negative vagy Exact negative (a Broad amikor nincs külön jelölése)
Egy kicsit érthetőbben. Ha a kulcsszavaknak megjelenítési módokat lehet adni, akkor lehessen a negatív kulcsszavaknak is. Például: (ez az ő példájuk, a saját praxisból nem tudtam jobbat előkaparni):
Mondjuk Toy Story termékeket forgalmaz az ügyfél.
Ugyan a „toy story” kulcsszó nagyon rájuk illik, azonban a pontosabb célzás érdekében a „toy story merchandise” kifejezésre nem szeretnék hogy megjelenjen a hirdetés akkor amikor a keresés CSAK „toy story”.
Ha simán használják a negatív kulcsszó beállítást -toy story, akkor lelövik az összes toy story products megjelenést.
Vagyis előveszik a beágyazott (szerintem szűkített) negatív kulcsszavat -[toy story], és innentől ez CSAK azon megjelenéseket szűri, amelyeknél a keresés pontosan ez a kifejezés, viszont ha a keresés toy story product, akkor megjelennek.
Tudna nekem valaki magyar példát hozni?